+48 606 101 606, [email protected] język polskijęzyk angielskijęzyk niemieckijęzyk hiszpańskijęzyk włoskijęzyk francuskijęzyk rosyjski

zmień widok ofertzmień widok ofertzmień widok ofert lokale

sortuj
LOKAL na WYNAJEM
LOKAL na WYNAJEM

LOKAL na WYNAJEM

SZCZECIN, ŚRÓDMIEŚCIE

6 840 | 180 m2
nr oferty: ASP21316

Do wynajęcia powierzchnia biurowa ok. 180 m2 na 3. piętrze, w budynku biurowym w okolicach ul. Gdańskiej. Oferowana powierzchnia składa się z indywidualnych pomieszczeń biurowych o powierzchni 18 lub 36 m2 - niektóre są również połączone drzwiami wewnątrz. Pokoje biurowe po remoncie, wykończone w wysokim standardzie - ściany gładzone, malowane, na podłogach wysokiej klasy wykładzina, rozprowadzona instalacja internetowa, sufit podwieszany, oświetlenie rastrowe, wentylacja, okna PCV. Pokoje dowolnie można łączyć oraz dzielić, dostosowując pomieszczenia do własnych potrzeb. Istnieje również możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni. Oświetlenie na korytarzu na czujki ruchu. Toalety męskie i damskie znajdują się na początku i na końcu korytarza, z jednej strony pomieszczenie socjalne - do dyspozycji wszystkich najemców. Do kosztów wynajmu należy doliczyć VAT, opłaty dodatkowe w wysokości 10 PLN netto/1m2 (ogrzewanie, woda). W budynku cichobieżna winda wymieniona w 2019 r., dwie klatki schodowe. Istnieje możliwość wynajęcia miejsc postojowych w cenie 150-180 zł + VAT/1mies. Teren ogrodzony, strzeżony, z dostępem do nabrzeża - możliwość korzystania. Na terenie obiektu możliwe jest korzystanie z placu np. na postawienie kontenerów lub składowanie towarów, możliwe jest też spawanie i montowanie dużych konstrukcji stalowych. Doskonała lokalizacja, 10 min od centrum miasta, miejsce świetnie skomunikowane, szybki dojazd środkami komunikacji miejskiej do centrum, a także wyjazd z miasta w kierunku Prawobrzeża (i dalej S3, w stronę Świnoujścia lub Niemiec).

LOKAL na WYNAJEM
LOKAL na WYNAJEM

LOKAL na WYNAJEM

SZCZECIN, NIEBUSZEWO

4 551 | 111 m2
nr oferty: GAN21574

Do wynajęcia lokale biurowe o różnych powierzchniach i konfiguracjach m.in: 20, 50, 100, 200, 400 i większe. Są to zarówno pokoje jak i open space. Pokoje są klimatyzowane lub wyposażone w wentylację grawitacyjną, ściany wykończone płytami g-k, malowane, we wszystkich biurach podłogi techniczne wykończone wykładziną dywanową, podwieszane sufity. W obiekcie są w pełni wyposażone sale spotkań na kilka osób czy też sale konferencyjne z możliwością dostosowania do określonej grupy uczestników np.: 60, 100, 200 osób. Jest również lunchbar oraz na każdej kondygnacji aneks kuchenny do dyspozycji firm. Budynek podłączony jest do zasilania gwarantowanego napięcia (agregat, UPS). Posiada dwa niezależne łącza internetowe. Wyposażony w serwerownię. Obiekt jest monit6orowany, obsługiwany przez recepcję zlokalizowaną na parterze. Budynek dostosowany do osób niepełnosprawnych, posiada windę oraz dwie klatki schodowe. W podziemiach budynku znajdują się płatne miejsca parkingowe a wokół ogólno dostępne miejsca postojowe. Są też specjalne miejsca z pełną infrastrukturą ( przebieralnie, prysznice) dla osób chcących przyjechać do pracy rowerem czy motorem. Obiekt jest bardzo reprezentacyjny zarówno wewnątrz, poprzez zastosowanie nowych technologii i nowoczesny design jak i na zewnątrz. Odbywają się w nim liczne szkolenia, warsztaty, konferencje naukowe. Dpstępny 7 dni w tygodniu 24h. Budynek jest bardzo dobrze skomunikowany z samym centrum miasta. Lokalizacja idealna z uwagi na bliskość centrum ale jednocześnie możliwość bezproblemowego parkowania auta. Do ceny należy doliczyć koszt eksploatacji 24zł/1m2, Na ostateczną cenę wpływa wiele czynników, w tym udział w określonym programie, okres najmu. Polecam i zapraszam na prezentację.